U 27 d'aprile, u gruppu Chiaus in Guangzhou Tower hà tenutu "à u nascitu, per a cullizzioni" cunferenza glubale di marca di tela di u zitellu Chiaus, annuncia chì Chiaus entra in u mercatu di tela di u zitellu. Chiaus baby cloth presidente è direttore generale inseme cù i cintunari di moda hot mom bloggers è un numeru di rapprisentanti di i media nutizie per sparte a storia di a marca, l'interpretazione di a marca hè stata stabilita in mente, apre u pannu Chiaus, i genitori è u zitellu. percorsu di crescita cumuni.
À a cunferenza, per fà l'invitati più intuitivi per sente l'incantu di u pannu di u zitellu, l'ambiente amichevule, a cullizzioni di caratteristiche, Chiaus hà invitatu centinaie di invitati inseme in a Torre di Guangzhou personalmente dipinta à manu per i primi vestiti esclusivi di u zitellu.
U toccu ultimu: "veramente dolce, puro vicinu"
Participà à a pittura di vestiti di u zitellu, quandu a signora calda Miss Chen pigliò i vestiti di u zitellu di Chiaus, surprised by the clothes of the skin-friendly: "Sò una mamma novizia, di solitu coglie i vestiti di u zitellu, prestarà una attenzione speciale materiale di vestiti, ma questu hè a mo prima esposizione à un vestitu cusì bellu è còmode di u zitellu, hè troppu còmode, è mi piacerebbe cambià a robba di u zitellu ".
U direttore generale Chiaus di i vestiti di u zitellu, hà dettu in u so discorsu: Stu toccu estremu da i vestiti di u zitellu per rializà l'idea di cumunicazione - "veramente suave, puri vicinu", derivati da u cuttuni puri naturali, u più grande per dà u zitellu un gradu naturali di prutezzione pura. L'ultimu tessulu suave, cum'è a seconda capa di pelle di u zitellu, cù l'amore più puru per u zitellu è a mamma ".
Chiaus s'impegna à furnisce i vestiti di u zitellu di prima qualità, usati per registrà ogni passu di a crescita di u zitellu. U vestitu di u zitellu da u primu à tutti in a crescita di u zitellu, ogni pezzu di vestiti serà cunsideratu cum'è "marca d'amore", in generale intenzioni di pruduce prudutti d'alta qualità per riunisce ogni preziosa memoria di u zitellu, Chì ognunu vale a pena raccoglie. .
Post time: May-02-2017